On olemas palju turundusnippe, aga nendest pole alati kasu, kui kodulehe sisu pole selleks valmis. Vaatame üle 3 olulist punkti, mis aitavad külastajatel hinnapäringuni jõuda.
1. Pealkirjad
Külastaja otsib infot esmalt pealkirjadest. Lehtede pealkirjad peavad olema tabavad ja informatiivsed, et külastaja üldse selle järel olevate teksti lugema hakkaks.
Pealkirjad peavad olema rohkem esile toodud kui üldine tekst.
Lisaks pealkirjale võib kasutada ka alampealkirja, mis peaks samuti esiletoodud olema. Alampealkiri annab põhipealkirjale väärtust juurde.
2. Teemakohane video või pilt
Heale pealkirjale ja sisule annab oluliselt palju juurde tabav pilt või video.
Need elemendid annavad lehele visuaalset poolt juurde ja sisu ei tundu enam igav. Lisaks tõstavad pildid ja videod lehe kvaliteeti.
Kui pilte pole kusagilt võtta, siis on olemas pildipangad, kus müüakse soodsa hinnaga laias valikus pilte.
Ideaalis võiksid pildid olla enda tellitud fotograafi tehtud.
3. Loetelud ja detailsed andmed
Tähtsad omadused ja detailid tuleks välja tuua nimekirjana. Nimekirja on kerge disainida ja see on sisutekstidest paremini esile toodud.
Nimekirja punktid peavad olema võimalikult lühikesed ja tabavad.
Näide 1:
Toode on kvaliteetne ja tarneaeg 1 päev. Mõõdud 2000x2000mm ja paigaldamisega saab hakkama ka koduperenaine.
Näide 2:
- Kvaliteetne
- Tarneaeg 1 päev
- Mõõdud 2000x2000mm
- Paigaldamisega saab hakkama ka koduperenaine
Comments are closed.