Kodulehe valmistamisel tuleb arvestada väga paljude teguritega. Toome sinuni mõned olulised punktid, mis aitavad sind edasi.
Praegu on olemas palju “tee ise” meetodil kodulehe valmistamise rakendusi, aga millise tulemuse sellega tavakasutaja reaalselt saab?
Koduleht on kasulik ja ideaalne info vahendaja veebis, aga kas selle haldaja ise teab tema kodulehte kasutatakse?
Viimasel ajal on pöördutud meie poole probleemiga, et koduleht on ära häkitud. Turvalisuse tõstmiseks on WordPressi lisade kataloogis olemas tasuta vahendid.
Oleme müünud enda valmistatud WordPressi pluginaid välisturule. Nüüdsest tõime kaks toodet ka enda kodulehele, et pakkuda neid kodumaale.
On olemas palju turundusnippe, aga nendest pole alati kasu, kui kodulehe sisu pole selleks valmis. Vaatame üle 3 olulist punkti, mis aitavad külastajatel hinnapäringuni jõuda.
Kõik soovivad teada, mida külastajad nende kodulehel teevad. Kui kaua ja millisel lehel keegi viibib? Vaatame lähemalt kui lihtne seda seda kõike on jälgida.
Koduleht on sinu visiitkaart internetis. Klient hindab esmalt sinu usaldusväärsust ja kvaliteeti kodulehe põhjal. Halva esmamulje korral võib klient lahkuda ja ei jõuagi lehe sisuga tutvuda. Kirjutame välja 5 põhjust, mis võivad külastajad eemale peletada.
Teame, et parool on väga salajane ja keegi ei tohi seda teada saada. Parooli salajas hoidmisest pole alati kasu. Parool peab olema ka piisavalt tugev, et seda ei suudaks ära arvata. Võtame arvesse, et tihtipeale kasutame sama parooli erinevatel kontodel.
WordPress nagu teisedki sarnased sisuhaldussüsteemid on üldiselt kõigile tasuta kättesaadavad. Samamoodi on kättesaadav ka selle lähtekood. Eksimused on inimlikud ja seega võivad ikkagi tekkida turvaaugud, mida parandatakse. Kui WordPressi ei uuenda, siis jäävad vead alles.