Kodulehe valmistamine
Veebilehe peamine eesmärk on võimalikult vähese ajaga tutvustada Teie tooteid ja teenuseid.
Enne töö tellimist tuleks enda jaoks selgeks teha, millist informatsiooni soovite peamiselt kodulehe külastajale edasi anda.
Koos Teie abiga mõtleme välja, kes on sihtgrupp, kelleni soovite kõige rohkem jõuda.
Kodulehe disain
Kodulehe külastaja esmamuljeks jääb visuaalne pool.
Analüüsime kodulehe sõnumit ja valmistame selle põhjal esindusliku kujunduse.
Tähtsal kohal on ühilduvus nutiseadmega.
- Nutiseadmete kasutajate arv suureneb pidevalt
- Nutiseadmele halvasti kohandatud koduleht võib viia kliendi lahkumiseni
- Otsingumootorid arvestavad tulemustes nutiseadme tuge
Viimased blogi postitused
5 tähtsat punkti millega arvestada kodulehe valmistamisel
Miks ei tasu kodulehte ise teha?
Kes ja mida sinu kodulehel teeb?
Otsingumootoritele optimeeritud
Kuna enamasti on kodulehe üheks väga oluliseks eesmärgiks suurendada uute klientide arvu, siis pöörame sellele palju tähelepanu.
Kõrge turvalisus
Kõik meie poolt loodavad rakendused on hoolikalt läbi mõeldud ja turvalised. Me ei kasuta kontrollimata lähtekoodi.
Personaalne disain
Pooldame luua disaini, mis on loodud vastavalt kodulehe sisule ja annaks võimalikult hästi edasi ettevõtte eesmärgid ning kavandi.
Telefoni tugi
Tänapäeval on üle poole külastajatest sinu kodulehel telefoniga. Koduleht peab olema telefonis sama hea nagu tavaarvutis.
Haldusliides ehk CMS
WordPress on haldusliides, mis annab Teile võimaluse enda kodulehe sisu hallata.
Sellel on väga palju tugevaid plusse.
- Tavakasutajale kergesti õpitav
- Tänu suurele populaarsusele on võimalik arendajat vahetada
- Pidevad turvauuendused
- Hiljem on võimalik kodulehte edasi arendada
Paneme kodulehe müüma
Kui toimiv ja esinduslik koduleht on valmis, siis on vaja külastajaid.
Jälgime märksõnu, mille järgi kodulehele jõutakse ja mida oleks vaja rohkem esile tuua.
Vaatame millised sisulehed on vähem ja rohkem populaarsemad.
Mõned meie tehtud kodulehed
Täpsemalt kodulehe valmimise protsessist
Kodulehe valmistamine on suur töö ja tuleb hoolikalt läbi mõelda. Tugeva kodulehe aluseks on kvaliteetne sisu. Mõtle välja mis on sinu kodulehe eesmärgiks ja ürita läheneda selliselt, et kõik külastaja saaks kõikidele küsimustele vastused.
Mis on kodulehe peamine eesmärk?
Mõtle välja, mida soovid kodulehega täpselt saavutada. Kas soovid leida uusi kliente, soovid luua tutvustava lehe, galerii või hoopis müüa e-poes tooteid? Kui plaan paigas, siis uuri sarnase sisuga kodulehti ja kogu mõtteid.
Pane paika sihtgrupp
Oma raha säästmiseks on oluline välja mõelda sihtgrupp. Näiteks pane paika umbkaudne vanuse vahemik, sugu, riigid, suhtluskeel. Seda sama infot on hiljem vaja turundamisel, sest reklaami hind sõltub suuresti publiku arvust.
Teeme kodulehe kavandi
Teeme kavandi, et arendaja ja tellija oleksid kindlasti samal lainel ning mõtleksime samas suunas. Kui kavand on valmis, siis teeme valmis disaini.
Viime kodulehe sisuhaldussüsteemile
Meie kasutame üldiselt WordPress sisuhaldussüsteemi, mida tunnevad enamik kodulehtede valmistajaid üle maailma. See tagab sõltumatuse arendajast, mis omakorda tagab väiksemad kulud.
Tekitame kodulehele korraliku sisu
Koduleht ilma sisuta on üldiselt üsna tühine. Sisestame tekstid, et külastajad leiaksid soovitud info ja otsingumootorid saaksid millestki kinni haarata.
Testime ja kontrollime arendatud lahendust
Vaatame kas tekstid on ilma kirjavigadeta ja kogu funktsionaalsus töötab. Kontrollime kas tagasiside ja hinnapäringu vormide kaudu tuleb info läbi ning isegi vealehed töötaksid korrekselt.
Liidestame kodulehe Google Analytics-i kontoga
Väga tähtis on omada infot kodulehe külastajatest. Hakkame jälgima infot, mis on meile vajalik, et hiljem saaksime kodulehte täiendada ning tegeleda turundusega.
Salvestame tähtsad tegevused, näiteks hinnapäringu saatmine
Kui kodulehe eesmärgiks on tutvustada klientidele sinu teenuseid ja külastaja saab läbi kodulehe sinuga ühendust võtta, siis tahame näha:
- kuidas jõuti sinu kodulehele (google, adwords, facebook, delfi bänner…)
- kes tegi päringu (vanus, sugu, riik)
- kas ta on varem sinu kodulehel käinud
Nende andmete põhjal saame jälgida kas tellitud reklaam toimib.